.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

بخش اورژانس

این روزا بخاطر کرونا اورژانس خلوتتر از قبله...یجوری ک حوصله ات سر میره..ک منتهی میشه ب حرف زدن با اتنده کشیک ، بعد بطور معمول سوال اولی اینه ک خووووب تخصص چی دوس داری؟؟منم همیشه میگم نمیدونم والا این ورزا اینقده خسته ام از بیمارستان ک حتی بهش فکرم نمیکنم...دروغم نمیگم..واقعا نمیدونم...ولی بس این روزا ازم پرسیدن،با خودم میگم خب آخرش چی؟؟واقعا میخوای چیکار کنی..ی روزایی فک میکنم ک طرحمو برم..بعد بزنم تو ی کار آزاد..ن استرسه جون مردمو داری..ن خستگی..تعطیلاتت دسته خوده..هر وقت خواستی میتونی جمعش کنی و بزنی ب جاده..ی روزاییم فک میکنم پس این 7 سال درس چی؟؟ این همه بدبختی و سختی چی؟؟ واقعا نمیدونم...

بعد سوال دوم نباشه سومیش اینه مجردی؟؟ چرا ازدواج نمیکنی؟؟منم همیشه میگم اول باید بدونم با خودمم چند چندم؟؟ اصن میخوام چیکار کنم..

ولی این اتند جدبده ی اورژانس سوپرایزم کرد..پرسید مجردی گفتم آره..سوال نکرد چرا صاف گف وقتت ک آزاد شد اولین کاری ک میکنی ازدواج کن..بعدش ک افتادی تو کار اینقده سرت شلوغ مبشه ک وقت نمیکنی..منم همینجوری نیگاش کردم و واقعا نمیدونستم چی بگم!! بگم چشم حتمن:)))) بگم باشه..بگم ن نمیخوام اصن:/// 

خلاصه ک فقط گردنمو کج کردم و هیییچ نگفتم...

خیلی آدم فانیه..ینی تو کشیکاش خاطرات دانشگاهشو میگه و پهنیم از خنده...همه توقع دارن ک ب ماها بقبولن ک ما بزرگ شدیم و تایم شیطنتمون گذشته ولی این شاکیه ک چرا شیطنت نمیکنین..چرا اینقده عاقلین؟؟ از بعضی خاطراتش ک میگه ، اصن آدم دهنش باز میمونه ک عجججب جراتی داشته لنتیی...خلاصه ک آموزششو میده..ی چیزایه خیلی کاربردی ، استراحتش بجاست..دمش گرم خدایی...

خلاصه ک اورژانس با اختلاف بهترین بخشیه ک دارم میگذرونم..ی بخش زنده ...ی بخشی که زندگی رو برگردوندنو  ب چشم میبینی... و کلن اتندای اورژانس عالیترین اتندان.. همه فان و باحال..پرسنلش همه خوب و باحال..

 

خلاصه اگه غصه پایان ناممو نداشتم و کرونام نبود..میشد گف بهترین ماه اینترنیمه...

فک نکنین کشیکاش کمتره ..نه.. 20 تا کشیک 12 ساعته اس

  • relapse

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب