.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

سومی

خوب سومی رو از دست دادم...میگن تا سه نشه..

بابابزرگمو دو هفته بعد جراحی شگستگی لگنش از دست دادم..بدنش طاقت نیاورد...با اینکه واسه این روز آماده شده بودم.. با اینکه استادم بدون رودروایسی گقته بود نمیمونه...با اینکه جلو چشمای خودم رفت..نمیدونم..هنوز تو فاز انکارم..من ب واسطه رشته ام مرگ زیاد دیدم..بدتربن مدلاشو...با اینکه خیلی آروم رفت..انگار ک فقط خوابیده ..باز کنار اومدنه باهاش ... کابوسام برگشتن...

سعی کردم خودمو سرگرم کنم...از پایان نامه ام دفاع کردم ...جا واسه طرحم پیدا کردم ..ولی...هی کارای فارغ التحصیلیم ب مشکل میخورن..هر روز ی داستانی..ی روز مسئولش نیست..ی روز سیستم خرابه..ی روز نمره ها ثبت نشده..خلاصه..

ب محضی ک نظام پزشکیم بیاد رفتم..شاید خودخواهی باشه..ولی تحمل موندنو ندارم تو شرایط فعلی...

  • relapse

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب