.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

طرح1

خب الان حدود ی هفته اس که طرحم شروع شده و بشدت از این ک درمان نرفتم و پزشک خانواده رو انتخاب کردم پشیمونم..شاید چون اولشه و ب اوضاع مسلط نیستم...ولی خیلی دردسر داره..و من یکی واقعا حوصله ام نمیکشه..پزشک خانواده ب درد کسی میخوره ک اهل برنامه ریزی باشه و ذهن منظمی داشته باشه..ن من با این ذهن آشفته..خلاصه ک امیدوارم راه بیفتم زود.

مرکزم مرکز بدی نیست..نزذیک ب شهره ..با اینکه محرومه و 3/5 ام..تنها مشکل اینه ک بغیر از من و خانواده نگهبان کسی تو این مرکز ساکن نیست..نه ماما و نه دندون پزشک..ی غربت عجیبیه..البته من باهاش کنار اومدم..و بیشتر واسه خودم وقت میذارم..ولی خوب تنهایی و بی هم صحبتی یکم اذیت کننده اس..

پانسیونم ی ساختمان قدیمیه با حشرات فراوان..البته الان بخاطر فصل بغیر از مورچه و عنکبوت چیز دیگه ای نیست.ولی تابستونا فاجعه اس..

مردمش ام آرومن..اهل دعوا و سروصدا نیستن.. و این خیلی خوبه...

 

دیگه همینا دیگه...

  • relapse

نظرات  (۱)

چه وضعیت غریبیه دکتر

اما مطمعن باش این تنهایی و سکوت سازنده اس برات و باعث رشد ات میشه👌

من دوران لیسانسم وسط یه برهوت تو یه خونه تک و تنها دور از شهر گذشت و میگم شاید اولش سخت بود ولی واقعا بعدش قشنگ و جذاب بود

پاسخ:
امیدوارم همینجوری باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب