.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

دلم اورژانس میخواد

امروز ی مریض اومد..گف ک تصادف کرده..طبق کتاب وایستادم ب معاینه..ی لحظه دلم واسه اورژانس تنگ شد..عمیقا دلم میخواد ک تغییر بدم این وضعیتو و از پزشک خانواده برم پزشک اورژانس شم..ولی پارتی کلفت میخواد که من ندارم...

من تو دوران دانشجویی واسه اورژانس آموزش دیدم..اوردرها همیشه تزریقی بوده و بیمارستانی..پر از چالش و غیرتکراری..ولی الان همه مریضام یا سرماخوردن یا معده شون درد میکنه..یا درد عضلانی دارن..یا اومدن واسه کد ارجاع...

دلم اورژانس میخواد:((

  • relapse

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب