.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

کاش تموم شه این روزا...

نمیگم همیشه زندگیم بهشت بوده و هیچ مشکلی نداشتم..اونایی ک این چندسال میخوندن وبلاگمو میدونن خیلی چیزا رو از سر گذروندم...ولی این یکی دو ماهه اخیر...

تو این دو ماه دوتا از عزیزترین آدمایه زندگیم..شرایط جسمانی خیلی بدی داشتن..و نزدیک بود از دستشون بدم ولی برای اولین بار توی زندگیم معجزه واسه مام اتفاق افتاد و  احساس کردم خدا دیدمون..و خدا رو شکر حالشون خیلی بهتره و رو ب بهبودن..چیزی ک حتی احتمالش رو هم نمیدادیم..

و همین ک داشتم ی نفس راحت میکشیدم..هفته پیش دو تا از دوستامو ی فاصله کمتر از 48 ساعت از دست دادم..دوتا دختر جوون هم سن خودم..با کلی آرزو...یکی رو کرونا، یکی رو هم تصادف...هنوز تو فاز انکارم و باورم نمیشه..یکیشون تازه مادر شده بود..اون یکی ام قرار بود عروسیش باشه...با یکیشون تو این3-4 سال بیمارستان دوست شده بودم و یکیشون از دبستان...  ی هفته پشت سر هم کشیک برداشته بودم ک اخر ماه واسه امتحان صلاحیت وقت خوندن داشته باشن..واسه کرونام فقط کشیک میومد بخش خودم بودم و یکی دیگه و بقیه گروه رفته بودن شهرشون ..کسی نبود کشیکمو باهاش جابجا کنم ..واسه اولی از صبح ک فهمیدم از مریض شرح حال گرفتم و اشک ریختم..با پرستار و اتند حرف زدم اشک ریختم..وسط اورژانس بالا سر مریض اورژانسی اشک ریختم..تازه بهتر شده بودم..و کنترل اشکم دستم اومده بود ک فرداش خبر دومیو شنیدم و از اورژانس تا خوده پاویونو زار زدم..

و هنوز از شوک این اتفاقا درنیومده بودم..امروز فهمیدم یکی از نزدیکا و عزیزانم سرطان داره.. ی دختر 18 ساله ک هفته دیگه کنکور داره...

و من حتی جرات غر زدن سر خدا رو ندارم..چون معجزه شو ب چشم دیدم..میترسم بگه نا شکری میکنم..ولی خسته ام..خیلی خسته ام..دیگه کشش خبرای بد رو ندارم..حس میکنم تو ی کابوس گیر کردم..ولی هر کار میکنم نمیتونم بیدار شم..

و میدونم این روزا حال خیلیا خوب نیس..خیلیا نزدیکانشونو بخاطر کرونا از دست دادن...گرونی و قیمتا خیلیا رو داره اذیت میکنه..این روزا دارم تو اورژانس میبینم ک سو تغذیه و ترس از کرونا و گرونی چه بلایی سر مردم میاره..خیلیا از نداری و ترس انقد دیر میان ک خیلی دیره..خیلی..اگه از این روزا جون سالم بدر بردم و فردایی بود..پزشکی رو بعد طرح میبوسم میذارم کنار..بخدا ک این 60-70 سال زندگی ارزششو نداره...

کاش تموم شه این روزا..کاش خوب تموم شه این روزا..

 

+پ.ن: بچه پست قبلی رفت بهشت...

 

+میشه از ته دل براش دعا کنین؟؟!!

 

+سروش کجایی؟؟!!

  • relapse

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب