.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

عفونی(کرونا)

آقا کاش بیانم ی آپشن ویس میل داشت،ویس میذاشتیم.. این روزا انقده خسته ام ک اصن توان نوشتنم نیس.. تو 5 روز اول این ماه سه تا کشیک عفونی وایستادم.. تازه فردام باز کشیکم.. بصورت کلی تو این 6 روز اول ماه 2 تا کشیک 48 ساعتی وایستادم.. و هنوز 12 تا کشیک دیگه دارم.. و از همین الان دیگه نمیکشم..

تعداد  داره کمتر میشه چون ترددا کمتر شده بود و مشاغل بسته ولی حالا ک همچی برگشته ب حالت قبل دوباره زیاد میشه.. پس لطفا خواهشا الکی و بیخود نرید بیرون.. کار و خستگی مارو صد برابر نکنین.. 

خانومه اومده ریه اش درگیر و علایم داره.. میگم خانوم باید بستری شی میگ ن تورو خدا من بچه شیر میدم.. میگم خانوم مشکوکه سی تیت.. باید بمونی.. بری بقیه رو هم مریض میکنی.. میگه بچه گشنه میمونه.. گفتم چن وقتشه مگه.. گفت  8 ماه.. گفتم هششششت ماه.. بابا این دیگه غذام ک میتونه بخوره ی جور گفتی فک کردم دو سه ماهشه ک اگرم بود شیرخشک مال همین وقتاس.. گف ن تورو خدا بذارین برم.. ینی حاضر بود بچش کرونا بگیره ولی گشنه نمونه.. ی همچین منطقی.. گفتم پ چرا اصن اومدی خوب نمیومدی ک الانم اینجور نشه.. میگه نمیفهمیدم نگهم میدارین🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

خلاصه ی همچین ملتی... 

و اینکه دوتا از مریضایی ک این چند روز دیدم تستشون مثبت شده... باشد ک زنده از عفونی بیام بیرون.. 

 

+پیشاپیشم نماز روزه هاتون قبول.. مارو هم دعا کنین.. 

+یکی ام ب بیان بگه قابلیت ویس پست😁 بذار.. واسه خسته هایی مث من... 

 

  • relapse

نظرات  (۲)

ماشالا دکتر

برات انرژی مثبت میفرستم

ایشالا خدا پشت و پناه شما و تمام عزیزان زحمتکش حوزه سلامت باشه ک جور بی احتیاطی یک ملت الان به وضوح بر دوش شماست. یه ماه دیگه ایشالا تابستون میشه میری کویر گردی از دلت درمیاد دیگه😅😅

پاسخ:
ممنون سروش
کاش فقط تموم شه این روزا

البته خستگی این ایام رو فقط مریخ نوردی میتونه بشوره ببره دیگه😆

پاسخ:
من ب همون کویرم راضیم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب