.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

نارفیقی...

هنوز عمیقا ناراحتم..هنوز کاملا از شوک این کارشون درنیومدم..هنوز هرچی بالا پایین میکنم این قضایا رو درک نمیکنم چرا همچین کردن..هنوز قلبم درد مبکنه..و میدونم ک قرار نیست حالا حالاها خوب بشه...

اگه نگفته بود شاید عین خیالمم نبود ولی اون گفتن و اون عمل...

واقعا نمیفهمم چرا..بعد حداقل 14-15 سال آشنایی و بعد 7 سال رفاقت ی همچین نارفیقی...

اگه همون سال بعد از اون اتفاق دورشونو خط کشیده بودم، امروز قلبم انقدر درد نمیکرد..اگه بعد اون نامردی نمیبخشیدمشون الان حالم این نبود..ی بار بخشیدمشونو و بهشون فرصت دادم ی باره دیگه دلمو بشکنن..دیگه فرصته مجددی ب هیچکس نمیدم.

از ی چیز امروز مطمئنه مطمئنم..این ک دیگه قرار نیست ببخشمشون..هیچ وقت..حتی اگه منطقی ترین دلیله ممکنو داشته باشن هیچ وقت..

مینویسم ک یادم بمونه حال امروزمو..ک ی وقت دوباره خر نشم ببخشمشون...

کاش فقط میفهمیدم چرا؟؟از بین اون همه آدم چرا فقط من؟؟

 

میدونی بدترین قسمت ماجرا کجاست..ک الان حتی ی شونه نیس ک روش زار بزنم و درددل کنم..ب بقیه شون ک گفتم ی مزخرف سر هم کردن ک ب شعورم برخورد..اون دوتام اونقدر دورن ک نمیخوام نگرانشون کنم...

میدونی ارزش گریه کردنم ندارن..ولی نمیدونم چرا این اشکا قطع نمیشه؟!

 

 

  • relapse

نظرات  (۱)

میدونی مهم نیست این اشکا،

ما همیشه واسه نارفیقا سنگ تموم میذاریم ولی اینطوری میکنن.

حتی اگه ١٠ تا پست هم براش بذاریم که یادمون بمونه حتی اگه خالکوبی کنیم رو تنمون که یادمون نره بازم اینکارو میکنم.

سوال اصلی اینه:

"چند بار دیگه سرت به آدما بخوره که سنگ شی؟"

پاسخ:
میدوتنی یکی از اخلاقایه خوب یا بد من اینه..وقتی از یکی بریدم دیگه بریدم...
اشتباه قبلیه واسه من  گرون تموم شد..ولی تماما تقصیر اونا نبود..یجاهاییشم تقصیر خودم بود..ولی این بار...من اصلن هیچ جای این ماجرا نبودم..اینه ک خیلی اذیتم میکنه...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب