.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

بر ما چ گذشت

4ماه از اینترنی گذشت.اینجوری ک نگاه میکنی میگی اعع؟؟چقد زود گذشت ولی ...

همیشه فک میکردم(البته هنوزم همین فکر میکنم) ک قلب سختترین بخش ممکنه..و بصورت بسیاار تا بسیااار.........(هیچ کلمه ای رو برای توصیف احساسم نمیتونم بکار ببرم) اولین بخش اینترنیم شد قلب..روزای اولی ک گیجی ، نمیدونی چی ب چیه؟؟ کی ب کیه ..من کیم اینجا کجاست؟؟

روزایی ک خودمم از شدت گیجی و ترس همراه مریضام تا مرز سکته قلبی میرفتم..و اگه اون اتنده مهربون نبود واقعا کم میاوردم و همونجا تو اورژانس جلوی همه میزدم زیر گریه...اگه نبود و اعتماد نمیکرد و از این اعتمادش ،اعتماد بنفس نمیگرفتم هیچ وقت نمیتونستم تنهایی و ی تنه دو تا سکته قلبی 3 صبحی ک انکال اون یکی اتند صرفا بظاهر باشعور بود و لطف میکرد جواب نمیداد رو منیج کنم..بگم مث چی ترسیده بودم..دلم میخواس گریه کنم ولی چشم امید دوتا خانواده بهم بود..اونجا فهمیدم ک شود ولیک ب خون جگر شود...

قلب گذشت..نورو و روان گذشت..چشم و پوست گذشت(این چهارتای اخری هر کدوم 15 روزه) ی ماه از داخلیه کوفتی گذشت..سر همه شون دهنم سرویس شد رسمن ولی از دور ک نگاه میکنی انگاری خیلی ام زود گذشته:///

دیروز بدون شک یکی ارز بدترین کشیکای عمرم بود ی اوپیوم پویزنینگ (مسمویت با تریاک) داشتم ک اتند محترم لطف کردن گفتن تا صبح دو ساعتی ی بار ویزیتش میکنی ک حالش ی وقت بدتر نشه..و ی DKA ک اونم باید 4ساعتی ی بار میدیدم..و ساعت 5 صبحم دوباره ی DKA  دیگه..من عملا دیشب یک ساعتم درست نخوابیدم..و از 5 صبح ک رفتم اورژانس فقط ی بار رفتم پاویون ی قهوه خوردم ک تا ظهر دووم بیارم دیگه تا ساعت 1.5 حتی نتونستم ی لحظه بشینم ی جا...18تا مریض داشتم تو بخش تا اینا رو دیدم شد 9 ..ساعت 8 گراند راند بود ک دوستم زنگ زد کجایی بیا ک شروع شد، گفتن حتمن باید باشین وگرنه حذف بخش میشین و من ب درجه ای از تباهی رسیده بودم ک گفتم گور بابای همشون..نمیام..نمیدونم قراره چی سرم بیاد ولی اصلن واسم مهم نبود تو اون لحظه..

بعدشم راند و خلاصه پرونده و سونو و کشیدن آب پای مردم و تزریق داخل مفصلای بخش روماتو تا ساعت 1.5..

نقطه عطف امروز همین اعتماد اتند روماتولوژیه ک خیلی راخت سرنگو میده دستم میگه برو آب زانوشو بکش...اینو تزریق کن تو زانوش..

از دیگر زیبایی ها کشیکه این بود ک آسانسور خراب شده..و من باید سه طبقه رو دیشب تمام مدت با پله میرفتم..

حالا هی خر شین برید پزشکی..هی پشت کنکور بشینین ک بیاین پزشکی...

  • relapse

نظرات  (۲)

والا دکتر یجوری نوشتی گفتم انصراف بدم بیام پزشکی :)))
اتفاقا تشویق کردی🤣
پاسخ:
:)))
خوشحال میشم توضبح بدی دقیقنننن با کدوم جلمه تشویق کردم ب پزشکی؟؟؟

اینو یادم رف اضافه کنم ک واسه ی ماه با 10 تا کشیک حداقل 30ساعته 680 حقوقمه..آیا همچنان تشویقه این؟؟؟

ممنووون

به قول معروف "بزرگ شدیم"

دیروز داشتم فکر میکردم حتما دکتر یادشه ؛)

پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب