.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

امتحانا

خلاصه ک شر امتحانا کنده شد بالاخره..واسه کنکور انقد درس نخونده بودم ک تو این چند روز..من معتاد، تمام این مدت رو حتی ی سریالم نگاه نکردم چه برسه ب فیلم..فیلم سریال چیه اصن آقااا..من حتی ی آهنگ جدیدم گوش نکردم..خداوکیلی این حجم از توانایی درس خوندنو در خودم نمیدیدم...

خلاصه ک سخت گذشت ولی گذشت...


خلاصه اگه نظر منو میخواین اصن وقتتنو واسه درس خوندن حداقل تو این مملکت نذارین..دبیرستانو تموم کنین..شده با هیچهایک و کار داوطلبانه برید دنیا رو بگردین..ک این زندگی با این مدت کم ارزش این همه تلاشو نداره..اصن کی گفته معنی زندگی اینه..زندگیتونو خودتون معنی کنین..

من یکی اگه برمیگشتم هیچ وقت ادامه تحصیل نمیدادم..پا میشدم میرفتم دنیا رو میگشتم..ک این دنیا محل گذره...

  • relapse

نظرات  (۲)

سلام  ،به به دوست قدمی ، خسته از درس و همه چی ؟ چرا واقعا ؟ 
اگه تو این جوری خسته به نظر بیایی پس وای به حال منه بیچاره ، در جریان شرایط که نیستی . 
بی خیال حالا ! چه خبر دکتر ؟
پاسخ:
سلااام
زندگیه دیگه..
خبر اینکه الان کمتر خسته ام
کجایی پس؟
پاسخ:
همین جاها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب