.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

تصادف2

ماجرای تصادف رو ک گفتم و اینکه دختره رفته شکایت کرده..

خلاصه اینکه ابلاغیه اش اومد و سه شنبه باید برم دادگاه..

واقعا مردم چجوری میتونن انقد پست باشن..ک واسه ی خط کوچیک رو ی پراید آدمو بکشونن دادگاه..بعد من یکی دو ماه پیش پشت چراغ قرمز ی یارو با ضرب از پشت زد بهم..کلن سپر رفت تو ولی من چون از قبل ی بار این قسمت ب جدول خورده بود و زدگی داشت بیخیال خسارت شدم با اینکه اون مقصر بود و خودش اصرار داشت بریم بیمه..چون همه ی آسیب واسه اون نبود و من نمیدونستم چقدش واسه اونه..

ولی حالا ب خاطر ی خط باید برم دادگاه...

از ی طرف شکایت افت قیمت کرده ک میخوام بفروشمش و قیمتش افت کرده..از اون ور ی قسمت دیگه از شکایتش گفته ک بخاطر تعمیر سه روز نتونسته بره سره کار و این وسیله درامدشه؟؟!!!

خلاصه اینکه ی جو مروت داشته باشین.. این رسم انسان بودن نیس..

  • relapse

نظرات  (۱)

خسارت عدم النفع قابل مطالبه نیست ؛) ینی نمیتونه بگه تعمیرگاه بودن ماشینم باعث شد نتونم نفع ببرم.
ضرر هم باید مستقیم باشه.
تازه اگررر ثابت کنه که با ماشینش کار میکرده(اونم تاکسی باشه چون تا جایی که میدونم مسافرکشی تو تهران با ماشین شخصی ممنوعه و جریمه داره) میتونه یه مبلغ جزئی بگیره.
بعد مورچه خودش چیه که کله پاچش چی باشه؟ افت قیمت پراید :|😂

مثه این میمون  علیه من طرح دعوا کنی من برم زندان بعد بخاطر زندان رفتنم زنم طلاق بگیره بعد من مهریه امو از تو بخام :| بگم منو نمینداختی زندان زنمم جدا نمیشد 😂😐
پاسخ:
روز تصادف میگف ک سرویس مدرسه اس..حالا صحتشو نمیدونم...ولی واسه این خانواده شارلاتان مدرک جور کردن کار سختی نیس...

طی تحقیقات بعمل اومده چون ماشینشو سال 93 خریده و هنوز 5 سالش کامل نشده میتونه واسه این افت قیمته درخواست بده ولی خوب اصن خسارتی ک بخاطر تصادف بهش وارد شد در حد ی خط روی درش بود تازه از قبلم زدگی داشت ک کارشناس بیمه ام همون روز تاییدش کرد..

چی بگم بخدا..اصن موندم تو کار این ملت...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب