.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

موسیقی خوب

خوب خوب..ی تحلیلی داشته باشیم بر آلبوم های اخیر:)))))) هی میخواستم اینا رو بنویسم هی میگفتم بذار اینم بیاد بعد..هنور البوم جدید imagine dragons هم نیومده ولی اونو میذاریم واسه بعد..

البوم (ابراهیم) محسن چاوشی عالی بود.. شدیدا پیشنهاد میشه.. میشه گف جز معدود خواننده هاییه ک اهنگآش معنی داره..ی خورده ملودی و ریتم آهنگاش شبیه قبلیا بود..ی جاهاییش منتظر بودم بگه هر روز پاییزه... ولی خوب آلبوم دوس داشتنی بود..

البوم kamikaze از eminem مث همیشه عالی..خیلیا البوم قبلیشو دوس نداشتن..چون خیلی شخصیش کرده بود و خیلی shadyوارانه نبود..با ابن حال من قبلیه رو هم دوسش داشتم..این آلبومه ک خدا بود واسه خودش..fall..venom..lucky you

البوم ultra violet از poets of the fall هم عاالیه..مخصوصا:in a perfect world..moment befor storm..false king..the sweet escape
خلاصه اینکه اینم شدیدا پیشنهاد میشه...

احساس میکنم یکی دوتا البوم دیگه ام بود ولی یادم نمیاد:)))
فعلن از همینا لذت ببرین...

بعد نوشت:
یادم اومد میخواستم در مورد american music award بگم..ن خدا وکیلی چجوری میشه ک وقتی bruno mars و drake هم نامزدن taylor swift برنده میشه؟؟؟؟ ن خداوکیلی چگونه؟؟؟

-توصیه ب شنیدن دوتا اهنگ اخیر imagine dragons هم میشه..zero ریتمش خیلی مث اهنگآی قبلیشون نیس..ب پای believer و warrior نمیرسه ولی متنش خیلی خوبه..naturalهم ک مث قبلیا نیاز ب تعریف من نداره...

-سوالی ک اینجا مطرح میشه اینه ک آیا فقط منم ک فک میکنم اگه bruno mars و the weeknd ایران بودن سنتی خونآی خوبی میشدن یا بقیه ام همیجوری فک میکنن:: :))

-هنوزم فک میکنم ی چیزیو جا گذاشتم...
  • relapse

نظرات  (۱)

ماشالا دکیییی
ترپ باز نابی :))))))


پاسخ:
:))))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب