.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

ورزش؟؟!!

ی ارتباط معکوسی هم هست بین باشگاه رفتن و میزان سلامتیه من...مثلن دفعه قبل بعد از جلسه دوم یجوری سرماخوردم ک تا یک هفته نمیتونستم از جام تکون بخورم و اشتهامم کم شده بود و عملا بدون ذره ای تلاش و ورزش ، قشنگ 3-4 کیلو وزن کم کردم..

این دفعه ام صدقه سری معده ناسورم و اون غذای تند مزخرف کره ای..بلایی ب روزم اومد ک منه از آمپول گریزون رفتم آمپولو دادم دست مامان گفتم فقط بزن ک دارم میمیرم..و هنوز بعد چهار روز درد معده بیخیالم نشده و از ترس درد بدتر و بی اشتهایی تا امروز ی کیلو وزن کم کردم..و فک کنم دیگه وقتشه برم دکتر واقعن...مامانه هم گفتن باشگاه بی باشگاه خیلی غذا میخوری باشگاهم میری بیفتی رو دست من ...


+خلاصه اینکه ورزش کردنم ب ما نیومده...همون شبا پیاده رویمو کنم سنگینترم..والاااا...

  • relapse

نظرات  (۳)

 خواستم ورزش کنما... پشیمون شدم[: خخخ 
چرا اینطور میشین؟ورزش سنگین میکنین؟سرما چرا؟ خب مراقب باشین[:
پاسخ:
:)))
ن دفعه قبل تو زمستون بود هوا سرد بود منم بعد باشگاه بدون لباس مناسب اومدم بیرون..
این دفعه ام معده نامردی کرد...
ن اونقد سنگین :))
اها...
خب مواظب خودتون باشین دیگه[:
معده منم نامردی زیاد میکنه[:

پاسخ:
مرسی :)
ای بابا..معده هام معده های قدیم...
خوش به حالت :|
من صب تا شب دس به دمبل و دس به پروتیین و دس به باشگاه دریغ از یک گرم کاهش وزن

ملت از جلو باشگاه رد میشن ٣-٤ کیلو کم میکنن


کاهش وزنم ارزوست :)))
پاسخ:
اگه قرار مث من از درد و گشنگی لاغر شی همون بهتر نشی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب