.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

سال نو مبارک

کلی حرف واسه زدن دارم..کلی گله..کلی غصه..
از کشیکای زجرآور اورژانس..از مرگ استیفن هاوکینگ..از رفتنش..از فهمیدنم..از ی شروع دوباره..از نبودنش..از رفتارشون..
ولی انققققد خسته ام ک بیشتر نوشتن در توانم نیس فعلن..

فقط همین ک سال خوبی واسه تون آرزو میکنم...
عیدتون مبارک.
  • relapse

نظرات  (۵)

سلام دکترررر
سال نو مبارککک
هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز
ماشینتان لکسوز :|
وااااااقعاااا خسسسسسسسته نباشی. امسال دکترا شدیدا سرشون شلوغ بود سال پر از غصه و مرگی بود ایشالا که امسال سال بسیاااااار خجسته وار و خفنی برات باشه. و من مطمعنم که خواهد بود. یه انرژی خوبی دارم ازین سال میگیرم مطمعنم خوب میشه.
دیگه اینکه مواظب خودت و مردم باش :| سلامت باشین.
تا درود دیگر بدرود.
پاسخ:
سلااام
سال نو شمام مبارک
پدرم دراومد اصن..مخصوصن قبل عید تو اورژانس...
ایشالله ک سال خوبی باشه واسه همه...
دکتر دستم خورد به هیستوریم همش پاک شد :))))
کلی تو گوگل سرچت کردم نیومدی :))
اخرش رفتم از matarsak-morde اومدم تا اینجا :)))))🤣
الان احساس خیلی خفن بودن بهم دست داده :))

میدونی دکتر؟
خدا جای حق نشسته! باور کن! اصلا نمیشه تو ظلمی به کسی بکنی و راس راس رو زمین خدا راه بری. دارم با چشمام میبینم ادمی که اون بلا رو سرم اورد و خدا چه انتقام سختی ازش داره میگیره.
دنیا دار مکافاته دکتررررررر
پاسخ:
:)))))
بازم خوبه پیدا شدم...
کاش منم ی چشم ببینم...
یه سوال دیگه هم ذهنمو مشغول کرده بود گفتم بپرسم با اجازه
میگم ایییییینهمه بازدید داره این وب بعد فقط من کامنت میذارم؟ 😐
پاسخ:
سوال منم هس..
البته ی عده ام هستن میان خصوصی نظر میزارن بدون اسم..بدون نشونی.بدون ایمیل..تازه سوالام میپرسن:////
سلام دکتر
یه سوال، 
دوباره اون سرفه ها و خلت ها برگشتن
دارم خفه میشم دیگه. چیکار کنم.
پاسخ:
سلام
سردرد؟بدن درد؟ابریزش بینی ؟؟

کو اموکسی کلاو 625 هر 8ساعت بخور.واسه علائم همراه سردرد و بدن درد و تب استامینوفن هر 8 ساعت
ابریزش بینی و اینا هم لوراتادین بخور صب و شب یکی
با تشکررر دکترررررر
پاسخ:
خواهش میشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب