.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

سرماخوردگی( 2 )

تو این دوماه اخیر برای بار سوم سرماخوردم...

رسما این دو ماهو داشتم بینیمو میچلوندم...واقعا این همه آب از کجا میاد اخه؟؟؟ ://

   رفتم ازمایش ویتامین Dیم زیر خط فقره...ولی استادجان همچنان معتقده سردردام واسه این نیس...4ازمایش جدید نوشت://

   دیروز ک رفتم کلینیک جلو پام بلند شد..استاد انقد با ادب..با شعور..با شخصیت.؟؟؟؟..برگه دفترمم جدا نکرد ... ی برگه ام داد دستم ک ب منشی بگو پول ویزیتو پس بده...هر چیم ما اصرار کردیم قبول نکرد...حالا هی بگین پزشکا الن و بلن...والااااا...

  تشخیص مامان جان مث آدم نخوابیدنمه..تشخیص پدرجان مث آدم غذا نخوردنمه....اجالتا با این تشخیصا پلن درمانی میذاریم تا جواب آزمایشا...

  • relapse

نظرات  (۵)

سلام دکتر جان
انشاء الله اخرین سرماخوردگی باشد.

به ذهنم رسید یه سوالی بپرسم درمورد همین سرما خوردگی.
 تو پادگان ما بهمون ١٥ ساعت اب نمیدادن بعد اب کاااملا ییییخ میدادن گلومون میترکید سرماخوردگی بعدش شبا هم اب میریختن تو پوتین یییخ بود هوا کلا زانو اینام منفجر میشد تو سرما.
ادم نمیدونست سره پست نگهبانیش میرسه یا نه.
بعد شبام همینطور ادم عرق میکرد تو خواب اسایشگاه گررررم شرجی بعد بیرون میرفتم سره پست نگهبانی حق پوشیدن هیچ وسایل گرمایشی رو نداشتیم سگلرز میزدیم😐
و یه موضوع دیگه پرز های پتوهایی که ارتش میده نمیدونم داستانش چیه خیلی سمی ماننده.
تو چشمت بره چشه میشه قده هندونه تو گلوتم بره خلط شدییید گلودرد حساسیت شدید گلو و..

الان من از روز اول سربازی اینطوری شدم. هیچ علائمی از سرماخوردگی الان در من نیست ولی سرفه های خیییلی شدید در حدی که دارم خفه میشم  بخصوص شبا. مخصوصا علاوه سر سرفه گلوم خلط دار میشه.
خاستم بپرشم نظری نداری من چمرگمه؟😐
پاسخ:
سلااام
ایشالله

ینی رسمن قصد کشتن بوده ولی خوشبختانه تا الان موفقیتی حاصل نشده..

گلو درد نداشتی؟؟
تب نکردی اصن؟؟
خلط گلوت چ رنگیه؟؟
سردرد و سرگیجه نداشتی؟؟اگه سردرد داری کدوم نقطه از سرت؟؟
گردن درد یا سفتی گردن نداشتی؟؟بدن درد چی؟؟
تنگی نفس نداری؟؟اگه داری دراز میکشی یا راه میری بدتر نمیشه؟؟
درد قفسه سینه نداری؟؟
آبرزیش بینی یا خشکی بینی نداشتی؟؟
سابقه آسم و تنگی نفس ار قبل نداشتی؟؟(حالا یا خودت یا خانواده ات)
آلرژی ب چیزی نداری؟؟
علایم مث تو رو کسی دیگه نداشت تو پادگان؟؟؟
اجالتا اینو رو جواب بده تا ببینیم وضعت چجوریاس... :)))
اووووو
بابا من اگه حوصله داشتم اینارو جواب بدم که الان خودم پزشک بودم :)))
گلودرد نه
تب هم نه
رنگشو نمیدونم ینی فاقد توانایی دیدن رنگشم :|
سردرد همین دیروز هرچی دم دستم میومد میزدم تو سسرم تا بند بیاد سردردم. بیشترم پیشانی و وسط سره
گردن درد داشتم بدن دردو با متوکاربامول و استامینوفن کدعین یجوری ساکت میکنم
درد قفسه سینه نه
ابریزش بینی وقتی از خواب بلند میشم ٧٦ تا عطسه نان استاپ پشت هم میکنم بعد عین بنز ابریزش بینی بعد به زندگی عادی برمیگردم :|
سابقه دار نیستیم
الرژی رو نمیدونم
علائم مثل منو کل ١٢٠ نفر دارن :|
یبارم سره کلاس اموزش سلاح های شیمیایی بخش عامل خون طرف امپول اترومیل رو وسط سالن ترکوند بوی جوراب و باقالی اومد بعد توی دهنمون تلخ شد جاتون خالی :| دهنمون سرویس شد خلاصه.
پاسخ:
تازه خیلیم کم پرسیدم من اگه ی مریضو فقط با این مشخصات ب استادم معرفی کنم تجدید دوره ام میکنه:)))

ببین با توجه ب اینکه درد قفسه سینه و گلو درد  و تب نداشتی..(جواب تنگی نفسم ندادی اگه داشتی بهتر ی عکس قفسه سینه بگیری و اینکه میتونه تشخیصو عوض کنه)
و اینکه بیشتر پیشونی و وسط سرته و اگه گرفتگی بینی داری احتمالا سینوزیته...ولی واسه اطمینان باید ی ct از سینوسات بگیری...
اجالاتا :
 آموکسی سیلین 500 هر 8 ساعت
ی مونته لوکاست 10 هر شب ی دونه واسه کاهش علایم
ی لوراتادین 10 میتونی صب و شب برای آبریرش و عطسه بخوری اگه خیلی اذیت میشی...ولی زیاد نخور
اگه گرفتگی بینی داری و اذیتت میکنه ی اسپری بینی نازونکس(nazonex) یا اسپری رینوکورت(rhinocort) کمک میکنه..ولی بیشتر از دو-سه هفته استفاده نکن...

اینا رو میتونی استفاده کنی یا اگه بری پیش ی دکتر درست و حسابی :)) ک دیگه بهتر...
اگه علائمت خوب نشد حتمن ی دکتر برو ... این مزمن شه پدر آدمو درمیاره...


فعلا همینارو مصرف میکنم تا برم یه دکتر درست حسابی :| :| :))))
پاسخ:
:))))))))
بهتر باشی...
الان درست ٢ روزه
بی اشتهایی کاامل
تب و تعرق شدییید کللل بدن
بدن درد
سردرد
حالت تهوع و ضعف شدید جسمانی :|

دکتر...این جای جدیدیم که افتادم خیییییییلی سخته کارش :(
پاسخ:
ای بابا..چرا همچین شدی تو؟؟؟
احتمالش هس ک انفلوانزا باشه... حتمنه حتمن پاشو ی دکتر برو..ی آزمایش خون و ی عکس از سینوسات بگیر...پشت گوش نندازیاااا....
این جای جدیدتون دکتر نداره؟؟؟؟

ای بابا...تو این مملکت پارتی نداشته باشی بیچاره ای...

نمیذارن که برم دکتر :((((

٤ کیلو کم کردم تو این ٢-٣ روز :(
پاسخ:
واااا؟؟
مرخصی ندارین مگه؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب