.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

واقعن؟؟

داشتم میومدم خونه..جلوم دوتا ماشین وایستاده بودن داشتن حرف میزدن..دیدن ماشین داره میاد یکیشون حرکت کرد رف از کنار اون یکی ک گذشتم داد زد خانوم خانوم..زدم رو ترمز گفتم لابد ادرس میخواد..اومد گفتش خانوم..من ی سری جنس از دوبی آوردم ماکروویو..سرویس ظرف و چه و چه..نیاز ندارین؟؟ گفتم من الان ب تنها چیزی ک نیاز دارم ی پرس غذاس..دارین؟؟ ..نمیدونم چرا رف!!

آخه یکی نی بگه یارو  تو ک از دبی جنس میاری ینی ی مغاره نداری ک تو خیابون راه افتادی میفروشی جنساتو؟؟

  • relapse

نظرات  (۳)

مترسک ما خیلی رک بود😐😐😐


من از وقتی تو شهرستان درس خوندم و یچیزایی رو دیدم
دیگه هییییییچی برام بعید نیس.
ینی یکی بگه هزار تومن خیلییی پوله واقعا باور میکنم.


طرف پشت شاسی بلند هندونه بفروشه بازم باور میکنم😐
واقعا زندگی سختهههه
دکترررررر    خودتو نبین بچه مایه ای خودتم دکتری با فرقون و خاور پول جابجا میکنی
مرفهین بی درد از کجا دردای اجتماعى بفهمن؟ کجااااا؟ 🤣😝

پاسخ:
هستم..لازمه زندگیه...

منم باور میکنم...زندگیا امروز خ سخت شده..ب طرز وحشتناکی..من ی دانشجو ام..با کلی دوست دانشجو دوربرم ک ب چشم دیدم واسه ی سری آدما حتی نون خریدنشونم رو برنامه اس...دانشجویی ک یخاطر ته کشیدنه پولش مجبور شده از این سر شهر تا اون سرشو پیاده بره ک شب حداقل تو خیابون نمونه...کلی مریض ک میاد بیمارستان بخاطر پول نداشتن با تمام حال بدش حاضر ب بستری شدن نیس ..اینا رو دیدم ک از این دنیا سیرم و میگم عدالتی نیس...
بعد حرف من اینه ک اگه طرف داره ک ماشین چند صد میلیونی زیر پاشه و جنس از دبی میاره..میتونه ی ماشین متوسط سوار شه ولی ی جا درست واسه فروش اجناسش داشته باشه...شاید از نظر خیلیا این نظر من مسخره باشه..ولی من میگم ی خونه 40 متری کار همون400متری رو میکنه..خونه باید آرامش داشته باشه..ی دو متر جا ک توش استراحت کنی..ی ماشین ک رات ببره..چ صد میلیون چ 10 میلیون..ی چی داشته باشی بخوری چ استیک باشه چ آبگوشت...آدم باید ی جوری زندگی کنه ک راحت باشه ..واسه خودش زندگی کنه ن حرف مردم...

مرفه بی درذ؟؟مننننن؟؟من اگه مرفه بی درد بودم ک این نبود وضعم...من بیچاره هنوز دانشجو ام..کو تا دکتر شم و دستم بره تو جیب خودم...تازه بعد از استخدام اگه بیمارستان پولی بده ب دکترای بدبخ..بخدا اسممون بد در رفته..الان از اساتید خودم هست..هنوز حق درمان سال گذشته اشون رو بهشون ندادن...
حرفت درسته اما خب اکثر مردم معادلات اقتصادیو نمیتونن خوب بفهمنش و باها کار کنن. یا عین کلاغ همش جمع میکنن یا کل سرمایه زندگیو میزنن به ماشین.


جات خالی منم ازین دانشجوها بودم😐 دیگه تبریزو متر میکردم اواخر.
 خانوم داکْتِرْ من شنیدم به دکترا کلی حقوق میدن حتی دانشجوش😐

اصن بحث داشجو شد گفته دانشجو بودم
گفتم بهت دارم میرم سربازی؟🤣 خلاصه ٢ ماه اموزشی کامنت نمیذارم پادگان نت نداره😐😐😐😐

اینکه کسی پول درمان نداره واقعا تقصیر خداس؟:| اون بی وجدانی که ضروری ترین چیزارو از بشریت دریغ کرده اون باید مقصر باشه. اگر کل کشورای دنیا هزینه ی یه سال نظامی خودشون رو جمع کنن کلن همه ی این داستانا جمع میشه. یا ثروتمند ترین افراد روی زمین. واقعا خدا چیکار کنه وقتی طرف میره کارخونه داخلیو با واردات تعطیل میکنه، کارگر بیکار میشه پول درمان نداره؟
اگر میتونی دکتر...یه بیمارستان بزن واسه همین کار. اگر نمیتونی. فقط کسیو بخاطر پول، نذار با زجر جلوی بیمارستان بمیره.
پاسخ:
اره..مشکل همینه...

زندگی دانشجویه زندگیه مزخرفیه...
همون بحث تومون خودمونو کشته بیرونمون مردمو...والا حق درمانا رو ک بیمارستانا چند ماهی ی بار اونم ن همشو میدن ب پزشکای بیچاره...همه ام ک مطب ندارن از خودشون ک..خیلیا تو طرحن هنوز..تازه اگه مطبم داشته باشن..اجاره مطبم حساب من...
دانشجوای پزشکی ام فقط تو دزره اینترنی ی حقوق بخور و نمیر در حد 500 تومن میدن بهشون ک 100 و اندی هم برمیدارن واسه پول غذا و اینا...حالا فک کن همینم ک هر واه نمیدن ک ..چند ماهی ی بار میدن..پول کتابا و جزوه ها و اینارم حساب کن ببین چیزی میمونه؟؟!!

واقعاااا؟؟سربازی؟؟ موفق باشی:) ...چقد گناه دارین شماها..ولی در عوض مرررد میشین...
خدا رو شکر ما این آپشنو نداریم...نری پیدات نشه هااا...

مستقیما تقصیر خدا نیس..ولی وقتی ب این فک کنی ک خدا از همه ی این چیزا خبر داشته و بازم آدما رو افریده..کم هم بی تقصیر نیس...
اگه ی روزی بتونم حتمن این کارو میکنم...
با این وضعیت حقوقا(حالا شما که ریچ کیدز آو هاسبیتال هستی🤣) اونایی که از شهرستان میان وضع مالی مناسب ندارن که به گل میشینن رسماً.


چرا سربازی اینقدر ملال اوره واسه همه و همه میگن غصه نخور مررررد میشی.
منم میگم والا بخدا دارم میرم سربازی از دست شماها فرار کنم😐. سربازی در این برهه از زندگیم نعمتیه برام که از دست همممممممه خلاص شم و ٢ سال نفس راحت بکشم بعدم با کارت پایات خدمتم برم کار پیدا کنم و بیشتر ازین به خانواده زحمت ندم و برم پی کارم. ازین دید خیلی خوبه. خداروشکر تو تبریزم به همه ثابت شد من عاطفه ندارم که ٢٤ ساعته دمه بادجه تلفن ناله کنم واسه این و اون. میرم ٢ سال مدیتیشن
🤚😑✋️
ولی حتما تورو یادم میمونه. ٢ ماه اموزشی نت ندارم وسطش میان دوره میام مرخصی بعد هم میرم یگان خدا قبول کنه کار حقوقی میکنم برا نظام :|
پاسخ:
:////
بیمارستان دولتیه ولی خوب باز همون هزینه کم هم واسه خیلیا زیاده...

بحث دلتنگی نیس..بحث سختیای خود سربازی تو پادگاناس...بعنوان مثال دایی خودم از اون بی خیالای دنیاس..ولی هنوز بعد این همه سال از دوران آموزشیش میناله...

مرسی:)
ب سلامتی...موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب