.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

چرا نمیشه ک نمیشه؟؟؟

بآورم نمیشه..ینی من همیشه همینجوریم...تا کلی از موضوعی نگذره وخامتشو درک نمیکنم...نگرانشم..میگه روزای بدشو گذرونده ولی من دارم میبینم حالشو...متنفرم از خودم ک انقد درگیر درس و دانشگاه بودم ک بعد از ی ماه باید بفهمم چی ب سرش اومده...و حالام انقد گیجم ک نمیدونم باید چیکار کنم تا حالش بهتر بشه...تنها چیزی ک خوب میدونم اینکه منی ک حتی دلم نمیاد ی مورچه رو بکشم ، الان دو روزه ک ب هزار روشه مختلف ی آدمو تو ذهنم کشتم و میترسم از همه ی اون چیزایی ک این دو روزه داره تو ذهنم میگذره...این همه تنفر از آدمی ک حتی ندیدمش..میترسم از همه چیزهایی ک قراره بعد از این پیش بیاد...


+خدایا اگه هستی کمکمون کن..

  • relapse

نظرات  (۱)

اولا خیلی به کارای خدا و وظایفش فکر میکردم.
بعدا دیدم خدا خیلی وقته ازین سیاره رفته
بهتره خودمون تکون بخوریم. 
پاسخ:
میدونی بعضی چیزا معجزه میخواد... فراتر از توانه منه آدمه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب