.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

حواست نیس...

همه ی دردم اینه ک نپرسید علاقه ای بهش داری یا ن..فقط پرسید قصد ازدواج داری یا ن؟؟ صرفا چون فامیله نزدیکشه؟؟ ینی من قصدشو داشتم تنها گزینه همین بود...حالم بهم میخوره از همه شون..فکراشون ..عقایدشون..رفتاراشون...صد سال دیگه ام ک بگذره من نظرم در مورد این ی نفر و خانواده اش تغییر نمیکنه...دلم بیشتر از همه از اون گرفته ک انقدر نسبت ب آینده ام بی تفاوته...مگه من چ فرقی دارم خب؟؟ کم کم داره باورم میشه همه ی کابوسام ،واقعیتایی بوده ک گذره زمان و بچه بودنم باعث شده ک یادم بره...


+داشتیم خدایا؟؟؟

  • relapse

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب