.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

امتحان طورانه...

هنوزم نمیفهمم چجوری ی آدم در صحت عقل کامل واسه تخصص و فوق و اینا میره سراغ کلیه و اورولوژی؟؟؟

ینی من هنوز تو گلومرونفریت کوفتی موندم...ینی این کلیه از همون اولشم نچسب بودآ چ توی فیزیو و جنینش چ توی پاتولوژیش...دو س تا مبحثو هنوز نخوندم ، فردام ده امتحانه..7صبحم باید برم بیمارستان..خوابمم میاد تازه...خدایا من این امتحانه رو پاس شمآ..غلط بکنم تا اطلاع ثانوی چیزی ازت بخوام...


+کسی خوند، دعا کنه لطفن..ایشالله تو شادیاتون جبران کنم :) 

  • relapse

نظرات  (۱)

من گنگِ خواب‌دیده و عالَم تمام کر

من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش!



هواتو داریم دکتر
پاسخ:
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب