.

.

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

تصادف 3

آقا من تو پست قبلی نوشتم دادگاه :))) ببخشید شورای حل اختلاف...

خلاصه اینکه ما رفتیم..ولی خواهان بیشعور نیومد..در واقع من ی بار وقت دادرسی رو تغییر داده بودم چون باباهه نبود...اونا اومده بودن..ی درخواست تاخیر و تادییه هم داده بودن...سه شنبه ام ما رفتیم اظهاراتمونو نوشتیم ..وقت بعدیمون افتاد 26 ام...

1 تومن پول نقاشی و صافکاری میخواد درحالی ک کاملا از بیمه ما استفاده کرده..300تومن اجرت المثل ماشینش..من واقعا نمیدونم این چ کاری داشته ک واسه چند روز تعمیر 300 بهش میدادن..و 800 تومن افت قیمت ماشینش...در حالیکه از قبل از تصادف ماشینش تصادف داشته..تازه پولی ک صرف شکایت کرده ام میخواد..

خلاصه ک دگر موجوداتین...2100000 شاید پول انچنان زیادی نباشه ولی پول زوره واسه این جماعت لاشخور ک میخوان هرجوری شده قانونو دور بزنن...

خلاصه ک اینجوری...


حالا بیخیال این صحیتا برید اینجا چندتا اهنگ خوب گوش بدین و ب چیزای خوب فک کنین http://smarturl.it/POTF.Ultraviolet

the sweet scape و false kings ب شدت توصیه میشن..در صورت تمایل واسه دانلودشونم ی کانال تلگرام هس rockmag

خلاصه ک ما حجت رو بر شما تمام کردیم..

چقد خلاصه گفتم :)))))


  • relapse

نظرات  (۴)

دکتر عزیز
١- ادرس جدید مبارک (مرموز شدیااا😈)
٢- ناراحتی داره؟ دور از حضور، ولی مردم ایران عموما به حروم خوری حق خوری لاشخوری مرده خوری و سایر خوردنی های موجود عادت کردن بسکه "گشنه" اس
٣- راستی دکتر تعویض ادرس چیزیو عوض نمیکنه :|
کسی که دمبالت باشه با سرچ کردن پستات یا اسمت هم پیدات میکنه :|
پاسخ:
 1 مررسی
2 اره از همون در ک فقر وارد میشه فساد ام وارد میشه.
3 ن اگه چیزی از پستام ندونه..شایدم اصن پارانوئید شدم..نمیدونم..ولی احتیاط شرط عقله :)
نه خب من اسمتو تو لیست "وبلاگ هایی که دنبال میکنم" دارم
عوض میکردی بهم نمیگفتی هم پیدات میکردم :|
چون ادرس جدیدت برام میاد :|
پاسخ:
داستان اینه ک یکی اومد توی گوشیم ی چی سرچ کنه..چشمش افتاد ب هیستوریه من و ورودیه بیانم..حتی مطمئن نیستم ک متوجه شده باشه ولی شرط عقله احتیاط..
درود بر شما :|
پاسخ:
:) 
یه تصادف ساده اینقدر اسیری؟ :|
پاسخ:
میبینی توروخدا؟؟!!!
بابام میگه بیا توافق کنیم سر ی مبلغی شرش کنده شه..واسه دادخواستام باید کارشناس بگیرم خودش 400-500 درمیاد..پول افتشم هرکار کنم باید بدم..قانون مسخره بیمه اس..تا الان ب هزار بدبختی واسه این دو روز مرخصی گرفتم با این روند بخوام برم جلو و این یارو هی حیرونم کنه داستان میشه..ینیآ فقط میخوام شرشون کنده شه..
میدونی بخش مسخره ماجرا کجاس؟؟اینکه دختره میگه من فقط ب این خاطر شکایت کردم ک ب بابام توهین کردین!! مام گوشامون مخملی...
فک کن اونم من ی درصد بخوام سر ی تصادف ب کسی توهین کنم..بخدا ب هرکی منو بشناسه بگی خنده اش میگیره..من ب شوخی ام ب رفیق صمیمی و خواهر برادر خودمم توهین نمیکنم چ برسه ب ی ادم رندوم ...درحالیکه تمام مدت دهن پدرش باز بود و لیچار سر هم میکرد، من و مامان ی گوشه ایستاده بودیم تا پلیس بیاد..باباش حتی ب ی یارویی ک از اونجا رد میشد و داشت ب نفع اونا با ما حرف میزد هم پرید و کم مونده بود بزندش..تا پسرش اومد گف بابا این داره ب نفع منو تو حرف میزنه..
اصن موندم چیکار کنم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پارس تولز ابزار وب